fredag den 30. april 2010

my head hurts like hell.

jeg er så træt af, at min mor aldrig har tid eller LYSTEN til at lytte på hvad jeg har at sige! jeg ville prøve at forklare hende i dag, hvorfor jeg ikke magter at have en hund i mit liv lige nu, men hun smækkede bare døren, og da jeg råbte efter til hende : "Gider du at høre på hvad jeg har at sige?!" svarede hun bare surt: "Nej, Sara, det gider jeg ikke!"
Jeg har det virkelig SÅ dårligt for tiden. Jeg magter ikke en skid, jeg er så stresset! jeg har det bare så dårligt, og jeg ved ikke hvad jeg kan gøre ved det. jeg har så ondt i hovedet og bliver ved med at tude, hver gang jeg tænker over mit sørgelige liv. Jeg tænker aldrig på mig selv. Og så når jeg gør det, når jeg har brug for at komme af med mine ting, tanker what ever, så gider folk ikke at høre på mig, eller også har de aldrig tid til mig.
ja, nu lyder jeg som en opmærksomhedskrævende lille lort, og jeg ved det godt! og det skulle ikke undre mig, hvis det er sådan folk opfatter mig nogle gange. ja, jeg har fået meget opmærksomhed i mit liv. bare ikke når jeg virkelig har brug for det.

hvad fanden sker der for, at min mor smækker døren, når jeg prøver at tale med hende?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar