tirsdag den 1. juni 2010

Mew + Sara = hyperventilation

Fantastiske, fantastiske Mew! Jeg elsker dem så højt. Jeg stod stammende, rystende og var lige ved at besvime, da jeg så dem stige ud af deres minibus for at få armbånd på. Jeg stod ved indgangen til backstage (min mor arbejdede der) og så dem stige ud af deres bil. Min mor blev ved med at sige, at jeg skulle gå hen og hilse på dem - få dem til at skrive på min trøje. Jeg turde ikke. De stod der og så så guddommelige ud, det ville være en synd at gå hen og forstyrre dem. De satte sig ind i deres bil igen og kørte ind bag scenen.
"Så Sara, nu er det forsent. Vink til dem" jeg gjorde som min mor sagde, vinkede til dem og faldt ned i stolen.
Efter Elton John havde været på scenen, skulle Mew spille bagefter. Fredag aften klokken 00:00! Jeg stod på første række. De var fantastiske. Jeg havde heller ikke regnet med andet. Tiltrods for, at jeg havde T-shirt, trøje og en Mew trøje (♥) på, så frøs jeg af helvede til, men jeg var ligeglad. Jeg ville for alt i verden ikke forlade min plads oppe foran for noget så ubetydeligt, som en jakke.

'Why are you looking grey?' jeg elsker den sang + Jonas Bjerre er super sød i den og det var dengang de alle sammen havde langt hår: http://www.youtube.com/watch?v=cMQGKKck1UU&feature=related

Ingen kommentarer:

Send en kommentar