lørdag den 26. februar 2011

heh, sorry.

Har skiftet til gmail - det vil derfor også sige, at jeg har skiftet google-konto. Det er derfor jeg ikke har blogget i en måned, fordi jeg ikke gider at logge ind på min "gamle" google-konto. Er der nogen der ved om jeg kan ændre min blog så den er "afhænger" af min nye konto? Jeg synes nemlig at jeg ikke kan finde ud af det. Lige nu vil jeg nemlig bare gerne have, at jeg ikke skal bruge min xdadaxarasx@hotmail.com konto til noget som helst. Er skiftet fuldkommen til min nye gmail - selv min youtube account er skiftet til min gmail. Jeg vil også have min blog på min nye google-konto D:
Men ja, sorry for ikke at have blogget. Hvis jeg finder ud af, om jeg kan skifte min blog til min nye google-konto, så kommer der sgu nok lidt flere opdateringer. Sorrys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar