mandag den 3. august 2009

SKANDERBORG FESTIVAL

Tag!
I morgen formiddag tager jeg til Danmarks Smukkeste Festival i Skanderborg med min mor og søster. Det skal nok blive hyggeligt, men jeg kan bare ikke finde ud af. hvad jeg mere skal pakke. Hvert år glemmer jeg nemlig noget, og så er jeg ret på skideren >> .
Jeg glæder mig til at komme væk fra hverdagen og møde nogen venner jeg ikke har set i et år, hører en masse fed musik og sove i telt under nattehimmelen ♥ . Det at sove i telt har været noget jeg er vokset op med, så man kan sagtens sige at jeg elsker det. Det er ikke sådan en ting jeg bare lige kan vokse fra, og når jeg en dag også bliver voksen og får nogle børn, så hiver jeg den med på en masse campingture, da det er noget af det bedste!
Åh god, jeg bliver nød til at smutte igen. Jeg bliver nød til at få pakket, og bagefter vil jeg gå en laaaang tur, så jeg kan få al den vrede ud af kroppen der lige har hobbet sig op i mig, grundet noget jeg læste.
Tschüss...

listen to: You Got It Wrong - The Rasmus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar