mandag den 20. juli 2009

In this life it's okay to cry sometimes.

Salut!
Ja, jeg har det med at sige "hej" på forskellige sprog, men jeg synes det er morsomt ^^ . Dette var på finsk. Jeg har også et eller andet med, at mine titler på blog's bliver en sætning fra en sang. Det er for det meste den sang, jeg hører at the moment.
Anyways, vi er midt inde i ferien og jeg har egentlig dovnet det meste væk. Jeg har sovet længe næsten hver dag, undtaget hvis jeg skulle noget. Jeg har også arbejdet meget, men denne uge har jeg egentligt ret meget fri. Idag har jeg fri, i morgen, onsdag, fredag og søndag (: .
Idag har jeg bare dovnet og det skal jeg også i morgen, men jeg gider faktisk ikke bare dovne. Der er bare ikke noget at lave -__- . Onsdag skal jeg hjem tl Juki og Jane - igen :) . Det gør mig glad at besøge dem. Jane flytter bare snart, men så tager jeg ud og besøger Juki noget mere, så hun ikke kommer til at kede sig, alt for meget. Fredag skal jeg være sammen med den dejlige Sara Good♥ , og søndag skal jeg til Grøn Koncert med min familie (:
Men i hvert fald: på mine dovne dage, tænker jeg også meget. Og det er ikke så godt, fordi så begynder jeg at tænke på helt forkerte ting og så bliver jeg ... ja, ked af det. Men så bliver jeg ved med at sige til mig selv, at jeg skal være glad. Og så dukker der en facade op. Der er mange der ikke kan se igennem den, men dem der kender mig, kan. Så hvis du tror, at jeg er én der er glad hele tiden, så tager du fejl. Jeg er et meget indelukket menneske og det er kun de færreste der får lov til at komme tæt ind på mig og mine dybeste følelser. Yeah, it can be hard to see when it's right in front of you.

Do svidan'ya .

listen to: Much More Beautiful Person - Bowling For Soup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar