fredag den 13. november 2009

PRØV LIGE AT HØR', MEXICANERHATTEMAND!

Jeg hader at være alene. Jeg bliver så bange når jeg er alene. Jeg prøver at tænke på alt mulig andet, men så snart jeg træder ud fra mit værelse, bliver jeg utilpads. Jeg bliver bange og skynder mig at gøre mit ærinde ude for mit værelse, og skynder mig så tilbage. Fordi på mit værelse, der er alting jo sikkert?
Jeg føler mig mest hjemme på mit værelse og mest sikker. Var det ikke også derfor, at da man var lille og var bange for monstrene under sengen, at man gemte sig under sin dyne? Der kunne monstrene jo ikke nå én, fordi de jo ikke kunne se en.
Jeg ved ikke, om det er lidt sådan jeg har det nu, med at jeg føler mig sikker på mit værelse.
kan du følge mig?

Sara .
for det siger fuglen. pip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar