torsdag den 17. december 2009

wtc.

Jeg vil gerne lige ytre mig lidt og fortælle; paranormal acticity er ikke god oO .
Jeg vil ikke sige, at den er dårlig, men god er den fandeme heller ikke! xD . Jeg synes overhovedet ikke, at den var uhyggelig - og jeg er altså ret let at skræmme. GIV MIG EN ORDENTLIG GYSER!
"jamen den er jo netop uhyggelig, fordi ... " BLABLABLA! ikke en skid den er! >> . Det var spildte penge D: .
På den danske plakat af filmen står der: "Se den ikke alene ... mareridt garenteres!" HVOR ER MIT MARERIDT ?!
De skylder mig et mareridt! x;
hahah, plat xD

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er en god film.
    Jeg elsker gyserfilm, der er lavet så realistisk som den her er. Det er sgu det, som der virkelig virker på mig, når jeg skal skræmmes.
    Det er realistisk at der ikke sker noget uhyggeligt HELE tiden, og jo mere realistisk det er, jo mere appellerer det til min hjerne om at det er noget jeg bør være bange for.
    Ligesom blair witch project.
    Ikke en særligt godt optaget eller skrevet film, men skuespillet og stemningen er rigtig godt, og det bliver bare så meget mere autentisk af at det er et håndholdt kamera.

    Om man bliver skræmt af en film handler også i høj grad om 2 andre ting: Forventninger, og omgivelser.

    Altså, med omgivelser menes om man ser den i dagslys sammen med 5 drenge der sidder og snakker hele tiden, eller ser den om aftenen når man skal til at sove, og er alene eller måske sammen med én anden. Jeg ved ikke hvordan din situation var, men jeg var sidstnævnte.

    Forventninger betyder også en del, for hvis man forventer den sygeste splatter og forbereder sin kroph på noget uhyggeligt, så kan man ikke rigtigt lade være med at tænke "nå, er det bare det" når det kommer noget uhyggeligt, i stedet for hvis man bare lader det uhyggelige komme uventet.

    Selvfølgelig skal en ny gyserfilm skrive reklameslogans for at fremme sit omdømme, men det skal man ikke lægge noget i :)

    Så jeg vil konkludere at som gyserfilm er det en af de bedste jeg har set, men som film generelt er den ikke noget specielt. Godt klaret i forhold til at en enkelt mand har stået for den, og kun har brugt et par tusinde dollars på at lave den.

    SvarSlet
  2. Jeg kan sagtens se hvad du mener, Magnus. Jeg havde nok ret store forventninger til den, da folk gik rundt og sagde, at den var mega uhyggelig og den værste gyser. Det synes jeg overhovedet ikke at den levede op til.

    De omgivelser jeg så den i, var - ofc - biografen sammen med Juki. Der var der en masse der skreg, hvilket bare irriterede mig.
    Det lyder mærkeligt, men det var nok dét der gav mig det største chok: når folk skreg xD .

    SvarSlet