torsdag den 24. december 2009

ffs, it's christmas?!

Jeg sidder i stuen og lytter på Lucas der pladre på sit babysprog, min mor der fortæller hvad Sebastian skal gøre, Amanda og Oliver der leger "tegn på min ryg med din finger", og alt sammen med Simpsons og radio-larm i baggrunden!
Jeg kigger ud gennem sprækken i døren, og ser Sebastian kravle rundt på bordet, for at få fat i julekalderen, så han kan åbne alle de låger, vi ikke har gidet at åbne.
Huset roder, men der er ingen stress. Det ligner slet ikke jul i vores stue, og jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det nok bliver en rigtig bizar jul!
Jeg vil alligevel klæde mig pænt på og grine af min dejlige familie, der er syge i hovedet som altid.
Jeg nåede det sgu alligevel.
Isn't life perfect?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar