søndag den 28. marts 2010

ååååh pååååske

Tror jeg skal ud og trille æg her i ferien sammen med mine fætre. Det er i hvert fald den årlige plan. Skal ikke selv trille/kaste æg, da det er jeg blevet for doven til. Ellers er jeg bare bange for at opfører mig som en kæmpe idiot sammen med min familie? Når jeg er sammen med mine veninder, gør jeg det gerne. Aner ikke hvorfor der er forskel? Når jeg er sammen med min familie har jeg min "cool"-facade på, sammen med mine veninder har jeg min "sjove/glade"-facade på. Okay, næsten sammen med alle mine veninder, har jeg den facade på. Når jeg er sammen med Juki er jeg bare 'Sara', om så jeg er trist eller glad. Jeg kan ikke lave facade når jeg er sammen med hende. Det vil så også forklare hvorfor jeg så så sur ud i linjefagsugerne. Jeg kan ikke skjule mine følelser når jeg er sammen med Juki. Jeg føler det yderst mærkeligt, men hun burde på en måde være smirget over det? x'D
Anyways, det er påske og hvor har jeg bare travlt i ferien! Skal få skrevet den engekls "stil", som jeg ved kommer til at være lort. Jeg skal have læst Parfumen, men gider ikke. Tror jeg læser noget når jeg en gang går i seng. Skal nemlig ikke med Juki til tandlæge i Svergie alligevel, da hun har brug for at være lidt alene (det er i hvert fald hvad hun har fortalt mig). Tirsdag skal jeg være sammen med Nikhita, og jeg håber at det bliver en dag med glæde. Det bliver det højst sandsynligt ikke, da vi nok kommer til at snakke utrolig meget om følelser, som vi altid kommer til. Nikhita snakker jeg også utrolig åbent med, jeg er ikke bange for at sige noget som helst. Jeg siger bare hvad jeg føler og mener, når jeg er sammen med hende. Der er dog den sjove/glade-facade, indtil vi begynder at snakke om alle de såkaldte følelser. Onsdag hedder det Juki-tid. Hendes mor overtager Lilith hele dagen, da de skal et eller andet, så Juki er alene hjemme. Det betyder at jeg skal crashe hendes hus. Det ender nok med en masse dårlig Yu-Gi-Oh The Abridge Series drinking game. Det plejer det at gøre når der er vodka i huset o_o . Så har jeg ikke flere planer, udover at blive færdig med lektierne, som jeg har nævnt tidligere!
Måske jeg burde starte? o_o

God, dette blev langt.

listen to: Poison - All Time Low

Ingen kommentarer:

Send en kommentar