lørdag den 13. marts 2010

So it goes.

Jeg savner at blogge. Sådan rigitgt. Derfor irritere det mig så meget, at jeg ingenting har at sige for tiden o_o
Tja, jeg kan fortælle, at jeg er gået i gang med en billedeserie på deviantart, der hedder '10 Secrets'. Det er rigtig sjovt at sidde og lave, da jeg både for lov til at tage billeder og redigere dem. To ting jeg værdsætter virkelig meget.
Jeg kan også fortælle, at linjefagsugerne er startet, og jeg er egentlig ret ligeglad, for at være ærlig. Tja, jeg render rundt og siger: "YAY, LINJEFAGSUGER!", men jeg gider egentlig ikke. Det er så kedeligt bare sidde og stene. I morgen skal jeg planlægge dokumentar med Juki, det skal nok blive godt - tror jeg.

Meget kort indlæg, da jeg skal med toget om ti minutter.
Stay shiny. (wtf!?)
- sayonara.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar