lørdag den 30. oktober 2010

Sweet 16

Jeg lå i går aftes og så "My Super Psycho Sweet 16 - The Movie" - ja, lyder underligt. Den handlede om denne populære pige der selvfølgelig skulle hundse med sin far, så hun kunne få den perfekte 16 års fødselsdag. Hun mobbede den her pige, der havde en seriemorder som far og det endte så også med at den populære pige, Madison blev dræbt. Men det er egentlig ikke min pointe. Min pointe er bare: det er tit jeg ser My Super Sweet 16 på MTV når jeg keder mig, men så kommer jeg altid til at tænke på: JEG er også 16 år - men jeg synes ikke at jeg føler mig så "voksen" som dem. Det er ikke fordi jeg ikke føler mig "16 år", jeg tror nu mere, at det er dem der tror de er ældre ... selvom de råber: "jeg er 16 år nu"-blablabla.

Tænk at få bil som 16-årig. Jeg er stadig et barn, jeg skal ikke have bil endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar