fredag den 29. oktober 2010

update

Gud, hvor er det længe siden jeg sidst har blogget. Det er på en måde ret mærkeligt, men jeg tror jeg kommer til at gøre det mere og mere fra nu af. Lige pludselig har jeg ikke så meget at lave længere.
I uge 41 var jeg i praktik som fotograf hvilket var super fedt. Jeg lavede et photoshoot tirsdag og redigerede billedet onsdag, torsdag og fredag. Har endelig lært at bruge photoshop.
I onsdags flyttede Juki til Spanien. Jeg ser hende tidligst i december. Det er over en måned jeg skal undvære min kæreste. Jeg savner hende virkelig meget ... Så grunden til, hvis jeg ikke virker glad er derfor. Græder også utrolig meget. når jeg er alene. har svært ved at græde over for andre, så vil hellere gøre det når jeg er alene. Lyder det mærkeligt?

Tja, tror bare jeg smutter igen. var oppe klokken seks i morges. Nu vil jeg hen og skifte kanal på tv'et, da jeg egentlig ikke har lyst til at høre Thomas Helmig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar