lørdag den 27. november 2010

KBH, bare for sjov.


Så, her i går var vi i KBH med årgangen (som nævnt tidligere) og det var sgu egentlig meget hyggeligt. Så længe man så bort fra den irriterende kulde og ventetiden på Hillerød station. Nikhita havde ikke sovet hele natten grundet sygdom, så hun kom forsent og vi kunne ikke tage afsted uden hende, da det var hende der havde billetten ind til København. Grundet kulden smuttede vi en tur i Botanisk have ind i plamehuset, hvor der var 35 graders varmt - HERLIGT! Ja, jeg er virkelig et summermenneske.
Derefter tog vi på museum, hvor jeg blev smidt ud inde fra udstillingen, da min telefon ringede og jeg tog den, hah. Men undskyld, jeg tager altså telefonen når Spanien ringer.

Jeg har egentlig ikke så meget andet at sige, end jeg hellere må få sendt min OSO rapport til Laura, da hun gerne ville se den og få nogle ideer til sin egen. Heldigvis har jeg advaret hende om, at jeg lavede den klokken seks om morgenen, før jeg skulle til "fremlæggelsen".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar