søndag den 14. november 2010

We can't cry the pain away.

Har fundet ud af, at det ikke hjælper noget at græde. Eller, det er ikke noget jeg lige har fundet ud af, fandt faktisk ud af det for længe siden, men der havde jeg heller aldrig følt som jeg gør nu. Selvom jeg savner min kæreste så uendeligt meget, så kan jeg ikke se en grund til at græde mere. Det er ikke fordi, at jeg for det bedre af at græde. At græde gør ikke smerten mindre. At græde er også bare en anden måde at vise svaghed og det er ikke det jeg har brug for her for tiden. Jeg må bare prøve at være stærk, indtil alt dette er ovre.
Det er dette der giver mening for mig nu, så gider ikke at bruge tid på at græde. Om et år er alting bedre og jeg vil prøve at gøre dette år så godt som muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar