fredag den 3. juli 2009

Deliciousboy :3

åh, hellow people. Jeg har været på en fantastisk camping tur med Laura og Carla. Det var så hyggeligt! Jeg elsker at hygge mig med de to tøser :3 . Vi lå nede på stranden all the time. Men jeg har så fundet ud af, at jeg har soleksem :c . det klør pænt meget, men min mor har købt noget mere Aloe Vera da det plejer at hjælpe på kløen ^^ . Jeg holder mig pænt meget væk fra solen i øjeblikket, og min solbrændthed er da også så småt begyndt at gå væk.

Lige nu sidder jeg og tænker tilbage, så langt tilbage som jeg overhovedet kan huske. Jeg husker den frihed man havde, da man var lille. Man havde ingen bekymringer og man kunne have det sjovt, uden man behøvede at tænke tingene igennem først. Man gjorde det bare. Jeg fylder 15 om en månedstid, og jeg har skulle blive voksen meget hurtigt. Min hjerne har ikke fået lov til at være barn i særlig lang tid, men har udviklet sig meget hurtigt. Det beklager jeg. Jeg ville gerne have haft lov til at være barn i længere tid, i stedet for alle de bekymringer der nu ligger på éns skuldre. Jeg har selvfølgelig glædet mig til, at jeg endelig fylder 15, det hele går bare for stærkt og min krop kan ikke følge med.
Jeg får tit at vide, at jeg er et af de fornuftigste mennesker, og jeg ved, at jeg er FOR fornuftig. Det lyder sært, men det er sådan det er. Jeg kan mærke det på mig selv. Jeg har for mange bekymringelser, og jeg vil gerne have smidt nogle af dem væk. Det er bare så svært, for når jeg tænker på, at de skal væk, så kommer der bare nye ting ind i mit hoved. Det undre mig, at mit hoved ikke er eksploderet.
Jeg vil igen snakke lidt om Michael Jackson, da jeg er pænt knust over hans død. Min mor havde lovet mig, at vi skulle tage til en af hans koncerter. Det havde været det største jeg nogensinde havde set, hvis vi havde kommet til en af hans koncerter.
Han var den største og der er ingen der kan erstatte ham. Min hjerne har dog ikke fattet at han er død. Det er nok fordi, at det er så uvirkeligt. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har på en måde altid tænkt, at Michael Jackson var udødelig, med alt det han har været igennem. Jeg tror ikke, at jeg har så meget andet at sige.
Jeg må til at gå i seng, da jeg skal være sammen med Linnea i morgen - som jo så må være i dag nu (klokken er 00:20) oO.

Men godnat (:

Han var den største ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar