søndag den 28. juni 2009

Jeg må satse alt - ikke være svag.

Buenos dias!
Fra torsdag til fredag sv jeg ude på skolen. Torsdags aften var der nemlig STA (Stor Tude Aften). Og tro mig: der blev stor tudet! Jeg har ikke grædt så meget i lang tid. Og hvis jeg skal være helt ærlig: så troede jeg slet ikke, at jeg ville komme til at græde. Men det gjorde jeg altså. Og jeg blev bare ved, og ved, og ved! Jeg kan ikke forestille mig DaS uden afgang. jeg kan specielt ikke forestille mig min hjemmegruppe, uden afgangselverne!
Og jeg blev heller ikke i bedre humør, da mn mor skrev klokken 00:02: "Har lige hørt i radioen at Michael Jackson er død !" - det var virkelig sørgeligt! Og efter jeg have råbt det ud til alle i lokalet, fik jeg den samme information tilbage, som jeg havde givet -__- .

King Of Pop: Rest in Peace<3

Fredag aften var der afgangsfest, og er du gal jeg blev fuld! >> . Og jeg dansede, dansede og dansede! xD . Og jeg var klædt ud som baby. Det må have set lidt sjovt ud xD .
Så sov jeg hjemme ved Juki - i fire timer ö (På to dage har jeg kun sovet ti timer . - det er hvad der svarer til en nat i mit system.) - jeg skulle nemlig ud og gøre rent på min skole >z< . Køkkenet var så KLAMT! - hvorfor er der aldriog nogen der gør opvasken ren? Freja og jeg fik totalt kvalme af alt det svamp. Og når det gælder sådan noget, plejer jeg altså ikke at være sart. Men væggen under vasken var HELT sort! V fik fjernet det meste, indtil Jürgen syntes det var synd for os og så ville han ikke have at vi skulle blive ved x'D .
Da jeg kom hjem ti over tre om eftermiddagen om lørdagen, satte jeg mig til at se NaNa og faldt så i søvn klokken halv fire x'D . Så har jeg sovet indtil klokken kvart over ti i morges xD . Det er altså over 17 timer!
Ja, jeg er b-menneske!
I morgen er det mandag og der skal jeg på camping med Carla og Laura♥ Jeg glæder mig rigtig meget! Men jeg har bare ikke fået pakket endnu -__-' . Jeg er virkelig nederen xD
- så det må jeg altså til at gøre.
Adios, lovers!

listen to: Man in the Mirror - Michael Jackson ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar