fredag den 18. september 2009

I'm terrified to speak

Der er så meget jeg ikke forstår for tiden. Jeg forstår ikke hvordan jeg kan sige så mange ting, jeg egentlig ikke mener, bare for at hjælpe. Mange mener jeg er egoistisk, men hvorfor sige sådan noget, når jeg lyver om mine egne følelser, for at andre skal have det godt? Jeg forstår ikke, hvor den egoisktiske del er i det. På det seneste har jeg løjet meget, da jeg i virkeligheden bare er en lille pige, der vil elskes. Som alle andre små piger. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke bare kan sige: "det er sådan her jeg er!", istedet siger jeg noget helt andet, og lukker alle mine andre følelser inde. Og det skal I nu være vidne til. Jeg vil så gerne, bare kunne sige min mening - om alle de ting jeg holder min kæft om. Ja, hvis du kender mig, vil du sikkert sige, at jeg tit siger min mening. Og ja, det er da egentlig også rigtigt nok. Men det er kun en meget lille procent del af mig, der egentlig siger hvad jeg mener. Det er meget små ting, jeg siger min mening om. Nogle gange er det også godt ikke at sige sin mening, men de ting jeg ligger skjul på, burde jeg sige. F.eks. hvis jeg har haft et lille crush på én, så siger jeg ikke noget. Jeg tænker bare "if it's ment to happen, it happen, if not ..."
Jeg prøver at være dén jeg gerne vil være. Jeg vil være spontan. Jeg vil gøre en masse dratiske ting. Sådan er jeg bare ikke ... Jeg er for usikker.
Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke bare kan være den jeg gerne vil?

listen to: Remembering Sunday - All Time Low

Ingen kommentarer:

Send en kommentar