lørdag den 19. september 2009

http://s4.bitefight.dk/c.php?uid=33366

Okay, i dag er jeg begyndt at spille et online, tysk spil. Og er du gal, jeg kan slet ikke finde ud af det xD . Eller jo, det er bare ret mærkeligt. Den måde du tjener penge på, er at vente en time, og så har du fået 10 sølvmønter. Og hvis du venter fem timer, får du 50 sølvmønter. Jeg gad godt vide, om man ikke kunne tjene penge på en anden måde? Det er ret mærkeligt. Men på den anden side, så står der en masse på tysk, så på den måde bliver jeg da bedre til tysk : D
Vi har også tysk i denne her uge på min skole, så det er vel meget godt. Vi har lige set Wir Kinder Von Bahnhof Zoo. Den er fandeme hård! Man sidder hele filmen igennem og vil bare have, at det hele skal være godt, og det bliver d bare ikke. Så endelig når Christiane og Detlev tager "en kold Tyrker" så tænker man bare: "Yes!", men så begynder de fandeme igen! Man er virkelig medfølende hele filmen igennem.
Og nej, det var ikke første gang jeg så den film, men sidst jeg så den, var jeg ti år, og fattede ikke en skid af den. Men det er vel godt, at den ender "godt" .
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive mere.
Sayonara .
listen to: Vegas - All Time Low

Ingen kommentarer:

Send en kommentar