tirsdag den 5. januar 2010

nøh, noget lorte røv.

åh, hvor kan jeg bare ikke tage mig sammen til noget! mit værelse roder - VIRKELIG MEGET! der ligger vasketøj på gulvet, der har hobbet sig op på halvanden uge.
jeg skal i bad. det trænger jeg til det.
jeg er træt. virkelig træt. skal i seng lige efter bad! ... først skal jeg bare lige tørre hår. gå ud med noget af vasketøjet. finde min mobiloplader. og finde min mobil for den sags skyld. jeg smider den altid væk?
jeg skal rydde op i min seng, så jeg kan sove her. hvordan kan jeg rode så meget? gider ikke at være herinde.
jeg er også alt for stresset om morgenen. "så stå tidligere op" NEJ! det hjælper ikke. så kommer jeg bare senere ud af døren. så bilder jeg mig nemlig selv ind, at jeg har massere af tid. der er ingen måde at gøre mig mindre stresset. og som om jeg ikke havde travlt nok i morges?! katten skulle SELVFØLGELIG pisse på min taske! det var virkelig nederen. nåede ikke morgenmad grundet lortekat! ... eller pissekat?

jeg vil sætte Anden på, når jeg skal sove.
see you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar