tirsdag den 18. maj 2010

ad for helvede!

for en halv time siden, fik jeg skinke ind i min mund. det var klamt. jeg har mega ondt i maven nu. er gal, hvor var det klamt! jeg har været vegetar i over et år, jeg troede at jeg godt kunne spise kød igen en dag, men det kommer jeg nok aldrig mere til. det var så klamt.
sorry, kødædere, tag mig ikke som hellig, men det var virkelig ulækkert.
nå, smutter ud og børster mine tænder og tager elastikker på min bøjle! (pænt mærkeligt, at jeg skal sove med elastikker?!)

3 kommentarer:

  1. at "få et stykke skinke i sin mund"... lyder ikke særligt indbydende for en kødæder heller, ...help yourself xD

    i princippet tror jeg at man kan "væmmes" ved ALT slags mad, hvis man får den tanke, at man bør afskye det og at det er klamt... specielt hvis man så tænker på det hvert eneste dag i et år.. :b tror ikke at kød er specielt på det punkt :)
    hav' en sweet evening (:

    SvarSlet
  2. Jeg bøjer mig dybt for, at du er vegetar, for jeg ville sådan ønske, at jeg kunne være det. I hvert fald kan jeg heller ikke fordrage skinke. Det er simpelthen for ulækkert ligegyldt hvordan det er tilberedt.

    SvarSlet
  3. Hæhæh, Magnus! (:

    Nikoline, jeg bøjer mig dybt for din respekt ^^

    SvarSlet