mandag den 31. maj 2010

Ginger Ninja

Dejlige Ginger Ninja! De spillede inde på Ny Scene, hvor der var fuldstændig proppet. Vi startede med at stå næsten helt forest, men gik så længere væk, da både Sara og jeg fik "klaus". Da vi stod i midten, kom der også utrolig mange mennesker, meget høje, meget vilde. Vi gik så helt ned bagved og ud i venstre side hvor der næsten ikke stod nogen, men der fandt vi min mor! Vi hørte omkring en halv koncert, men så gik vi ikke så lang tid efter. Det var lidt ærgeligt, men jeg skal også se dem på lørdag sammen med Dizzy Mizz Lizzy, så jeg overlever også dette!

Du kender højst sandsynligt denne sang, men den er også fantastisk: http://www.youtube.com/watch?v=g9JVWWHryD0

2 kommentarer:

  1. Ih!!! Ginger Ninja er så gode live, de spillede også på spot. Folk går bare crazy amok under Sunshine! Jeg har nærmest grædt fordi jeg ville ønske at jeg var dig i weekenden xD

    Ps. gode indlæg :D

    SvarSlet
  2. Tak for dine venlige ord!
    Vi glæder os til at spille for dig igen på lørdag ;-)
    Rasmus / Ginger Ninja

    SvarSlet