mandag den 31. maj 2010

Magtens Korridorer!

Som altid var de skide gode live! Johan signerede endda min pung efter koncerten. Det var lidt rockstar. Jeg har ikke så meget at sige om dem, da man skal kunne lide Magtens Korridorer for at forstå det. Jeg synes de er geniale, selvom mange af deres tekster er meningsløse og ikke til at finde rundt i. Jeg elsker at de synger på dansk, og jeg kan ikke forestille mig dem at synge på et andet sprog. De fyrer den altid af på scenen og er skide ligeglade med, hvad andre tænker om dem. I starten af koncerten virkede Nicklas' guitar ikke, hvilket der blev lavet et stort nummer ud af. "Kan I give Nicklas et nårh, fordi hans guitar ikke virker? Han fortjerner et endnu større nårh! Et ENDNU større nååårrrhh!! ... Hva', kan vi ikke en sang Nicklas ikke behøver at være med på?" der blev grinet højt og herligt. "Hva', Nicklas, virker den slet ikke?" spørger Johan så, og Nicklas går trist hen til mikrofonen med hovedet rettet mod jorden og svare så: "Jo, jeg gider bare ikke ..."

(På billedet ses Johan, Terkel og Nicklas)

Jeg elsker Magtens Korridorer, så her kommer der et link til deres fantastiske sang "Tilt", der var den sang de startede ud med: http://www.youtube.com/watch?v=6IgERuLJekc&feature=related

Ingen kommentarer:

Send en kommentar