fredag den 12. februar 2010

forelsket

jeg er blevet forelsket.
forelsket i alt godt.
forelsket i verden.


Det går meget bedre for mig. jeg opgiver ikke så let længere. Jeg synes selv jeg er blevet bedre socialt mæssigt. - jeg prøver i hvert fald alt hvad jeg kan. Jeg har fundet min egen måde at takle tingene på: værdsæt livet, men vær stadig ikke bange for døden. Vær' glad.
Jeg tror selv at det kan hjælpe mig gennem meget. Så kan alle de negative, depressive tanker blive skrevet ned i et eller andet dokument.
Jeg vil prøve hvad jeg kan, for at forholde min blog en smule "mere gladere" - citeret så kønt fra den blankeste pige i verden, Amalie fra Paradise Hotel (for my offensive: I just saw it yesterday!).

jeg vil slutte af for nu.
det er ferie, jeg vil sove længe.

listen to: Tongue Tied - Faber Drive , en sang jeg er blevet forelsket i ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar