onsdag den 17. februar 2010

WE WILL DO HIM! DO HIM TOGETHEEER!

WARNING: DETTE INDLÆG KOMMER TIL AT INDEHOLDE EN MASSE RANDOM'E TING, HVILKET IKKE HAR NOGEN SAMMENHÆNG, MEN DET ER BARE BEVISET PÅ OVERTRÆTHED

Klokken er omkring kvart over et om natten. Jeg er egentlig ret træt, men orker simpelthen ikke at slukke for computeren! Jeg er sådan et dovent menneske nogle gange xD .
Det er jo faktisk d. 17. februar nu. Det vil sige, at der kun er et halvt år til min fødselsdag! O: Og NEJ ikke min "gavedag", som nogle kalder fødselsdage. Altså, hvad sker der for det? Jeg kan sagtens forstå at juleaften er "gavedag", men ens fødselsdag? FØDSELSdag x: . Nej, sådan er det bare. Waaaaaaaarrrrhh! Kaster med ting! Whaaaaaarrrh!
Hov, Skype åbnede oO *lukker ned*.
Uhuh! Jeg stenede for vildt hjemme ved Juki i mandags, da jeg af en eller anden grund ikke var inviteret til Signes fest i Økobyen oO . Anyway, I don't care. Jeg er fuldstændig sikker på, at Juki og jeg havde det meget sjovere end nogen anden! Vi sad og gloede Yu-Gi-Oh the abrigded series! det er virkelig genialt xD ... og DUMT! Prøv at søge efter det på youtube, gå ind under "CardGamesFTW" profilen, under playlists og STEN så! Det er faktisk en ordre xD .

I DON'T KNOW HOW YET, BUT I AM GOING TO SMOKE IIT! ... det er bare for dumt xD . Det er mega sjovt o_o

Okay, jeg tror bare at jeg slutter af. Dette er mega random, men jeg kan ikke love, at det ikke sker igen at jeg sidder og skriver et random indlæg. Hvor mange gange kan jeg lige sige random?
"Look at me, I'm Sasuke, I'm better than anyone, because I'm cool and you're not."

omg, sayonara!

listen to: "Do you wanna se something beautiful? Look, I call it: my reflection" xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar