mandag den 1. februar 2010

faaaail!

jeg føler mig virkelig som en kæmpe failure! - kan man sige det? lige meget, men det gør jeg altså! jeg er blevet så mega doven i skolen og tager intet seriøst længere!
jeg har ikke en gang lavet min sidste matematikaflevering. den ligger et eller sted på mit værelse - halv-frædig og sjusket!
jeg har stresset rundt de sidste uger med en stop-motion film om Titanic der slet ikke blev, som jeg havde forventet! jeg stiller mig selv for høje krav, jeg rent faktsik ved, at jeg ikke kan leve op til. så hvis jeg ikke kan lave alt perfekt, giver jeg op og kan slet ikke motivere mig til noget som helst!
det eneste fag jeg rent faktisk gider, er engelsk. Jacob er nok den bedste lærer jeg nogen sinde har haft. hvad alt angår.

listen to: Bli Hos Mig - Nightcore

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det der ALT for godt!
    Hvad de der høje krav angår, så sagde line til mig (i forbindelse med dette her projekt) at jeg skulle være ligeglad. Men jeg er godt nok ikke ligeglag, jeg tør ikke fremlægge på fredag, udelukkende fordi jeg ikke er stolt af det jeg har lavet.

    Lad da den matematik aflevering ende i skraldespanden, den kan kun give dig dårlig samvittighed (:

    Jeg kan kun glæde mig til næste individuelle opgave, for dét der gruppe arbejde, uden oplæg eller noget som helst, fungerer ikke for mig..

    Håber du snart kommer på toppen igen :D

    SvarSlet
  2. tingene er vel hvad man gør dem til :) så længe du selv er opmærksom på problemet - ikke gabe over mere end man kan.

    Haha btw, jeg tror jeg syntes jacob var min dårligste lærer på DaS :) han var dengang ALTID stresset, han kunne ikke overkomme noget individuelt. Han havde et irriterende forhold til eleverne hvor han i de fleste tilfælde ikke stolede på os, altså mistillid, han var utroligt irriterende at have med i PL udvalget - efter min personlige mening - fordi han ville gøre tingene på nogle åndssvage måder, og mht tjekkerordningen ville han ikke samarbejde, men kun fremstille sin egen vinkel på sagen. han gav mig også karakterer i engelsk der ramte fuldstændig forkert. hans undervisningsform i engelsk var fed nok, fordi den var åben og valgfri med tilpas hjælp, men enhver dialog med ham var forholdsvis åndssvag.

    tror ikke det er fordi jeg havde noget desideret imod ham, han var vel bare den eneste der ikke sagde mig noget specielt.

    - Martin, det virkelig dejlige naturmenneske der er evigt utroligt hyggelig og sjov. Han er tilpas skør, fed at snakke med generelt, kan være på niveau med eleverne ved fx at spille bold med dem, og hvis man forstår hans akademiske sprog, er hans alternative læringsmåder vellykkede.

    Jurgen den gamle gutter der er utroligt god til at sætte sig i ens sted, være ærlig og fair, finde på sjov undervisning og samtidig være enormt klog på specielt historie. Han havde et utroligt overskud. ( før baby i hvert fald:))

    Andreas der er et initiativrigt geni og den bedste taler, rigtig fedt menneske klog på politik, med mange idéer og tankevækkende stof. Han havde løsningerne.

    Morten som er den mest flinke og sympatiske mand på jorden som 'vil det bedste' for alle, og samtidig kan levere en struktureret undervisning med plads til alle (havde ham dog næsten ikke)

    og så var der jacob som... i den korte tid jeg havde ham kunne afspore en debat i et udvalg, samt fejlvurdere og fortolke sine elever. han gabte vist bare over for meget på det tidspunkt.

    Men hæng dig ikke i mine opfattelser af jacob, jeg må tilføje at jeg ikke stiftede det store bekendtskab. :)

    god bedring, eller noget.. =)

    SvarSlet