tirsdag den 2. februar 2010

sindssyge tanker og fordomme

jeg får disse syge tanker en gang i mellem. jeg tænker på min død, jeg tænker hvordan jeg dør, og at jeg slet ikke frygter døden overhovedet. det skræmmer mig, når jeg tænker, hvordan man kan ødelægge alt på sekunder. hvordan jeg kan øddelægge alt.
der er næsten intet der kan gøre mig glad, når jeg har disse tanker. jeg har svært ved at beskrive dem, men det er sådan noget som: hvis jeg faldt på denne sten trappe, slår mig virkelig hårdt, så lad mig ramme et punkt, der gør jeg dør.
jeg tror det er fordi, jeg frygter smerte. smerten. jeg synes næsten aldrig, at ting gør ondt - altså, sådan virkelig ondt. det der gør mest ondt på mig, er psykisk smerte. jeg er fuldkommen ligeglad med, hvor meget den fysiske smerte er, det er den psykiske der tager mest på mig.
det er savn, sorg, tomhed, fordomme, tanker der gør mig sindssyg.
jeg har altid set på mig selv, som et menneske uden fordomme. det var derfor det slog så hårdt på mig, da jeg opdagede mine virkelig tanker.
forleden dag, holdte der en bil ind med en flok unge - det skal lige siges, at de var såkaldte "indvandrere" - og jeg tog mig selv i at skynde mig væk. jeg blev bange og ville bare væk.
og jeg ved jo udemærket godt, hvorfor jeg har det sådan.
10. november 2007...

jeg hader, at jeg har det sådan. jeg hader, at jeg ikke bare kan være "normal". jeg hader, at der ingen er, der forstår mig - det - ordentligt ...

3 kommentarer:

  1. prøv at læse disse to citater igennem, modsiger du ikke dig selv?

    "hvis jeg faldt på denne sten trappe, slår mig virkelig hårdt, så lad mig ramme et punkt, der gør jeg dør.
    jeg tror det er fordi, jeg frygter smerte."
    ¨
    altså, du frygter fysisk smerte...

    "jeg er fuldkommen ligeglad med, hvor meget den fysiske smerte er, det er den psykiske der tager mest på mig."
    -

    anyways, føler du generel smerte af tomhed, savn og fordomme?

    sorry jeg bidrager til ikke at forstå dig ordentligt :D

    SvarSlet
  2. det er det jeg mener. jeg kan end ikke forklare mig ordentligt ><

    SvarSlet
  3. frygten for at dø er ikke præget af angsten for fysisk smerte.

    læg mærke til nyt afsnit....

    SvarSlet