tirsdag den 28. december 2010

2010 soon 2011

Jeg tænkt meget over et nytårsfortsæt. Først var det at blive mere ansvarlig hvad angår penge, så blev det at få et arbejde. Jeg har allerede gjort begge ting, så nu har jeg ikke noget længere. Jeg ved ikke hvad jeg vil gøre om, hvad jeg skal nå i 2011, som jeg ikke nåede i 2010. Måske få afleveret de opgaver, jeg ikke har fået afleveret - bah, de, som jeg ikke har lavet.
Jeg tror at mit nytårsfortsæt "bliver nød til" at være, at tage mig mere sammen i skolen. Jeg er virkelig faldet langt bagud i år, og jeg hader det virkelig. Derfor bliver jeg nød til at tage mig sammen. Baaaaaah, lektier.

Jeg håber virkelig, at 2011 bliver et godt år. Jeg ved i hvert fald at det kommer til at starte godt; Spanien, Spanien, Spanien! Nøhj, hvor må jeg være irriterende! Hæh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar