mandag den 13. december 2010

Home

Jeg har sovet hele dagen væk i dag! Og har ikke en gang redigeret i mine billeder fra London, så dem kommer I først til at se på ... onsdag når jeg en gang kommer hjem fra gymnasiet s:
Jeg havde en fantastisk tur til London, men plejer ferien ikke at være afslappende? Jeg vågnede i morges, ved at Nikhita ringede til mig og spurgte om jeg ikke skulle på gymnasiet. Jeg lagde på, skyndte mig op fra sengen, men væltede ned i den igen og brød grædende sammen. Jeg fik virkelig ondt i maven - en krampe jeg ikke havde oplevet før. Jeg tog mig sammen, skrev en lang besked til Nikhita om at jeg ikke kom, hvorefter jeg lagde mig til at sove igen. Tror aldrig at jeg har været så stresset før i mit liv. Tror at det har ophobet sig hele sidste uge + alt for lidt søvn. Det er ikke en god cocktail.
Men som sagt: I får billeder på onsdag og en nærmere forklaring om turen! (:

1 kommentar:

  1. Vi venter spændt på dit fjerde indlæg om din londonstur... :p

    Jeg glæder mig til at se nogle gode billeder. :)

    SvarSlet