torsdag den 16. december 2010

Hjemmegruppe

"Hvordan synes du at det går i hjemmegruppen, fagligt og personligt?"
"Det går fint"
end of story.

Jeg er træt af, at min hjemmegruppe kun kan ord med én stavelse. Det er altid det samme. Lige bortset fra mit 8. klasses år. Der havde vi en masse gode afgang - der kunne finde ud af at snakke!

"Fungerer din hjemmegruppe?"
- Nej, det gør den ikke. Jeg vil så gerne have, at det kunne blive som det var meningen, en hjemmegruppe skulle være! En familie. Men hvordan skal det kunne blive det, når der ikke er nogen der prøver på at få det til at fungere? Jeg prøver. Men det giver bare ikke den store mening, når resten ikke er med på den. Jeg prøver virkelig at snakke med alle, som den gode afgangselev, men så sker der altså ikke rigtig mere efter det. Er det mærkeligt, at jeg meget hellere vil være sammen med min klasse, end min hjemmegruppe? I min klasse er der i det mindste nogen der gider at snakke med én. Hver dag. Det kan selvfølgelig godt være sjovt i hjemmegruppen, men jeg savner lidt nogen at snakke ordentligt med. Jeg savner Juki.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar