fredag den 31. december 2010

It's gonna be wiiild

Om nogle få timer er det 2011, og jeg glæder mig faktisk. Det er ikke fordi at jeg fortryder noget i 2010, det har været et super fedt år. Nu glæder jeg mig bare til at se hvad det nye år kommer til at byde på. På søndag smutter jeg til Spanien, en virkelig fed start på 2011! Men jeg ved også at der kommer til at være mange, nye udfordringer i 2011. Efter sommerferien vil et helt nyt kapitel starte; det er slut med grundskolen, slut med DaS. Heldigvis inden da har der været en masse spændende ting, som Halle og Makedonien (desværre også eksamener). Vi vil holde den vildeste Afgangsfest og ugen efter bydes der på Roskilde Festival! Sammen med en masse gode venner, måske endda få en masse nye venner.

Det jeg prøver på at sige er: jeg glæder mig virkelig til 2011 it's gonna be wiiiiiild!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar