tirsdag den 6. oktober 2009

avavavavav! .__.

Det er nu omkring fire timer siden, jeg kom hjem fra koncerten med Cinema Bizarre, og fem timer siden at den sluttede.
Jeg har prøvet at falde i søvn, jeg kan ikke trods tinitus, efter at en masse skringende piger har skreget mig ind i øret, og så har jeg stadig en smule søsyge efter tidligere i dag. Jeg har aldrig været den store sejler.
Men koncerten var fed. Der var et fedt opvarmningsband kaldet 'Blowsight' - mener jeg - der kom fra Svergie (hvor jeg rent faktisk havde været tidligere på dagen. Altså i Svergie!) . Da fyrerene alle havde ventet på, trådte ind på scenen, blev man skubbet op af hænget af en masse sindssyge fans, der alle ville røre ved dem. Der er én af ulemperne ved at stå på anden række. Men det var lidt som at stå på første - dem foran os var ret lave.
Men i hvert fald, så har mine lemmer aldrig gjort mere ondt, og en stærk tinitus ringer for mine ører. Jeg har lige været ude at brække mig, da det ikke hjalp på søsygen at knap have to centimeter personligrum. Flere gange var jeg tæt på at besvime, så jeg måtte lige advarere Sara der stod ved siden af mig. Hun lovede at hun så ville passe på mig <3 . Man hører jo alt for tit, om dem der bare bliver trampet ned s:
Men jeg tror jeg vil prøver at sove igen. Det gik ikke for godt sidst, men vi håber på det! *krydserfingre*

"Dance forever, my only ones"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar