lørdag den 10. oktober 2009

hmpft.

Det er ferie. Men hvad betyder "ferie" egentlig? For mig er ferie et sted man tager hen med sin familile eller venner og har det sjovt. Oplever noget nyt og har fri fra hverdagen.
Jeg ville ikke sige, at jeg har ferie. Jeg ville bare kalde det "fri fra skole". Jeg laver aldtig noget i mine ferier. I denne her ferie skal jeg lave lektier. Tak Andreas og Agnethe! >< . Jeg skal også nart se og få lavet den skide engelsk stil til Jacob. Jeg har haft den for i en måned nu og den er til d. 2. november. Jajaja, der er lang tid til, men lige pludeslig er det altså i morgen og jeg har kun skrevet fem linjer >< .
I dansk skal vi skrive om "Mit Liv Som Viking". Jeg er heldigvis startet, og jeg ved nogenlunde hvad den skal indeholde, så det er fair nok. Men jeg har ingen idé angånede engelsk stilen >> .
Jeg må bare overleve, skrive stilene og ikke skrive blog i stedet. Nogen gange er det bare sjovere.

listen to: Clowns (Can You See Me Now?) - t.A.T.u

Ingen kommentarer:

Send en kommentar