lørdag den 3. oktober 2009

lortelort

Det er lørdag d. 3. oktober. Jeg sidder på mit værelse med de evige gardiner trukket for. Jeg savner det at være social. Jeg blev inviteret til en film aften i aften, men har aflyst. Jeg ville gerne tage til den, men ting som at jeg er mega syg hindre mig. Jeg blev syg i torsdags da jeg var i Roskilde med årgangen. Det blæste så meget, at jeg frøs resten af dagen - selv da jeg kom hjem. På vej op til stationen, gjorde mit hoved så ondt, at hver gang jeg tog et skridt dunkede det. Det føltes som de værste tømmermænd. Alligevel tog jeg i skole fredag. Jeg blev så også nød til at tage hjem efter kun knap to timer. Min hovedpine var kun blevet værre. I dag er den ikke helt så slem som de to andre dage, men nu gør min mave også sindssyg ondt. Dét ved jeg så godt hvorfor. Det er dén tid på måndeden.
Jeg hader at have det skidt.
Jeg måtte også sige nej til Juki om, at kunne passe Lilith i tirsdags og i onsdags. Tirsdag skulle jeg til lorte tandlæge. Jeg HADER at være til tandlægen >< og tirsdag havde jeg også aftale med Josefine og Esther. Der forresten kom ALT FOR SENT hjem til mig, fordi Esther ville se Emil -_- Onsdag skulle vi gøre hovedrengøring i køkkenet plus jeg havde en aftale med Carmen. Jeg hader når jeg ikke kan sige "ja" til alt det mine venner spørger om. Men så blivert jeg nød til at sige til mig selv, at ikke alt er muligt. Og det kan folk ikke benægte. Sarah, Anna og jeg har da heldigvis fået styr på vores praktik. På mandag skal jeg til Helsingør hvor vi tager færgen over til Helsingbor, hvor vi skal gå en tur i gågaden og hører på sjove svenskere ^^ . Ej, den uge skal sgu nok blive hyggelig.

Okay, jeg har ikke lige mere at skrive i dette indlæg. Måske kommer der et nyt senere på dagen. Jeg bliver nød til at gøre Sara glad og skrive på 2VM. Hvis jeg kan -__-

Sayonara.

listen to: Sometimes - Britney Spears

Ingen kommentarer:

Send en kommentar