lørdag den 31. oktober 2009

det svære ord "kærlighed"

Jeg lyver ikke når jeg siger, at jeg tænker på det hver aften. Hvordan det kunne være at have én som elæskede mig, som den jeg er. Jeg har forelsket mig så mange gange, men har aldrig turet at gøre noget ved det. Den ene gang jeg gjorde noget, endte det i en katastrofe og jeg blev ydmyget totalt. Dét er nok grunden til, at jeg aldrig gør det mere.
Det følels blot som om alting skal gå galt for mig. Jeg er virkelig træt af det hele.
Jeg vil bare have én der holder om mig, siger han elsker mig og får mig til at føle, at jeg er god nok. Én der aldrig kunne finde på at svigte mig, selv når jeg er dummest.
Man siger at der vil være en for alle, men gælder det nu også mig? Det følelses som om jeg har ventet i tusinde år.
Svar mig på én ting: Findes du?


... ps: dette er mit sidste indlæg i denne måned .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar