tirsdag den 27. oktober 2009

"kunst lavet af folk med handicap"

Nånånånånånå ?
Jeg er blevet hjemme fra skole i dag. Undskyldingen var, at jeg har været til tandlægen hvor de er startet på min rodbehandling s: . Tja, det er jo egentlig nok rigtig nok, at det er derfor jeg er blevet hjemme. Det alle andre bare ikke ved, er at dette er en lorte dag. Jeg ved ikke hvordan eller hvorfor, det er det bare. Jeg hader virkelig denne dag, og vil bare have den overstået.
Det komiske er dog, at jeg ikke aner hvorfor jeg er så sur? Det er ikke fordi der er sket noget, jeg føler bare det hele som noget lort.

Det gode er dog, at jeg har lovet mig selv, at jeg vil skrive på min engelsk stil i dag. Den skal afleveres fredag. Jeg skal bare lige i gang. Jeg har skrevet seks linjer i alt. Den bliver god, så snart jeg kommer i gang. Det er jo ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det, jeg skal bare lige i gang ...
Jeg har også downloadet Paint Shop Pro, så at redigere billeder er det eneste jeg laver for tiden. Det skal jeg også gøre en masse i dag!
- så kan det være, at jeg bliver i lidt bedre humør, og får denne sorte sky over mit hoved til at gå væk.

det håber jeg.


listen to: I'm Yours - The Script

Ingen kommentarer:

Send en kommentar