fredag den 16. oktober 2009

I woooon :3

Så er det ved at være i slutnigen af "ferien". Sara er her. Hun kom i onsdags og hun tager hjem idag ved en seks-tiden.
Maria og Magnus kommer hjem fra Møn omkring klokken fire, og de bliver kørt af Buller, der er min mors onkel, og min oldemor er også med.
Undskyld, men jeg tror virkelig ikke, at jeg orker det -__- . Jeg tror bare, at Sara og jeg bliver inde på værelset, og stener noget Boogie.
Men anyway, min såkaldte ferie har været utrolig kedelig. Jeg har ikke lavet noget før i onsdags, hvor sara jo kom. Imorgen har Maria fødselsdag og søndag kommer Carmen. Og dum som jeg er, har jeg satdig ikke fået skrevet den skide vikinge historie >< . Jeg må igang. Altså, det er jo ikke fordi, jeg ikke er startet, jeg gider bare ikke at tage mig tid til at skrive den. Nå, men jeg tror jeg vil prøve at skrive lidt på den, efterfulgt at hente noget mad. Jeg er utrolig sulten oO

See ya, fuckers .

listen to: The Price Of Company - White Tie Affair

Ingen kommentarer:

Send en kommentar