fredag den 12. juni 2009

♥♥♥ HYGGE ♥♥♥

♥♥♥ Jeg har bare haft sådan en god dag! Den har været så hyggelig og jeg er slet ikke bevet sur! Det plejer jeg at blive hver dag, MEN IKKE I DAG : D . Åh, dte har bare været en skøn dag! - trods regnen. Regnen var så guddommelig i dag. Det var rigtig regnvejr, og jeg havde gummistøvler på OG JEG HOPPEDE I VANDPYTTER! Kan man føle sig mere befriende, end når man hopper i vandpytter? Jeg elsker det virkelig! Åh, og jeg lavede mad. Igen idag. Sammen med Nikhita. Det var bare hende og mig - rigtig hyggeligt :3 . Det er måske bare lidt lidt, når vi jo skulle lave mad til 60-70 mennesker xD
Ogogog! Åååååeeeeh!!! Carmen og jeg var inde og se SORTE KUGLER! DEN ER RIGTIG GODGODGOD! . Det er en film der SKAL ses! Og vi så den på præmiere : D
... og jeg tror lige at min bøjle gik i stykker? Fuuuck xD Sådan går det, når man spiser poletter ö ... Nu har jeg lavet den igen, det var heldigt. Så behøver jeg ikke at tage til dum tandlæge, jeg kan nemlig ikke lide Chris. Han er rigtig ond ved mig, men jeg må indrømme: jeg er ret flabet overfor ham nogle gange. Men det er jo også klart, når han kvaser min kæbe, niver mig i læben og stikker mig i tandkødet! SÅ MÅ MAN GERNE SVARE IGEN! Og så er jeg rigtig glad for at skulle skifte tandlæge efter sommer : D . Bøjletandlægen i Magleblik lukker nemlig, og så skal jeg begynde at komme i Hillerød. Jeg håber bare ikke, at Chris følger med :s
Uh, men min dag har i hvert fald været god! Nu sidder jeg alene hjemme med stearinlys tændt på hele mit værelse og spiser poletter. Det er hyggeligt. Dagen har været S K Ø N ! ♥♥♥
~ Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar