lørdag den 6. juni 2009

why should this happen?


Jeg kan mærke, at der nok snart kommer en nedtur igen. Jeg har så mange blandede følelser i mit hovedet, at jeg ikke ved hvordan jeg skal forholde mig til dem. Jeg føler mig glad og sur på samme tid, samt irriteret, ked af det og i mødekommen. Mit hoved skriger på hjælp, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! Jeg har så mange problemer opper i hovedet, og mens jeg døjer med dem, prøver jeg også på at få alle rundt omkring til at være glade. En af mine veninder - eksempeltvis - gennemgår noget svært for tiden og jeg prøver at være der for hende så meget som muligt, det er bare svært når jeg selv har så meget oppe i mit hoved. Og det hjælper slet ikke, at det føles som om hun ikke gider at lukke mig ind ... Jeg prøver at gøre hvad jeg kan, men så bliver mit hoved bare fyldt endnu mere op, og jeg ved ikke hvor meget mere jeg kan klare. Jeg føler mig hjælpeløs og jeg har ingen idé om, hvordan jeg kan få den følelse ud af kroppen. Jeg prøver at slappe af med en god bog i en hyggelig atmosfære, så jeg kan lukke alt andet ude, men det virker ikke rigtig. Jeg har svært ved at koncentrere mig og jeg har på fornemmelsen, at hvis jeg ikke snart kommer ud med mine følelser, bryder jeg sammen på steder jeg helst vil undgå.

... giver noget af dette overhovedet mening? hmft ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar