torsdag den 11. juni 2009

It's raining all the time

Hellow, dear ones.
I had english this week - AND NOW I'M GOING TO TALK DANISH! : D
Det regner. Og det har det bare gjort hele dagen. Det var så klamt og fugtigt mod min hud. - men på den anden side: det er jo regn (; .
Lige nu sidder jeg og æder vegetar lagsagne, som min mor lavede for ... tre dage siden : D . Det smager SÅ godt! Lige nu mangler jeg bare noget at drikke oO Nevermind .
Jeg har haft en okay god uge, bortset fra, at Carmen og jeg STADIG ikke har fået købt Death Note, som det var meingen vi skulle have gjort onsdag. det er trist .
Sara er også taget til Prag, det gjord hun i søndags, og jeg nåede/glemte at sige farvel til hende, fordi jeg havde alle mulig andre ting oppe i hovedet. Men hun kommer hjem lørdag morgen - mener jeg. Jeg tror nok at det var det hun sagde!
Men jeg prøver at udholde savnet til hende, og derfor dristraherer jeg mig bare. I tirsdags f.eks. var jeg henne ved min moster Jane og Juki i Hellerup. Det var hyggeligt! Der var bare en hage ved det: Lucas gylpede ud over mig! - og det var ikke bare sådan en lille omgang, næ nej, det var en sprøjter! Der ligger jeg med ham på min mave, og i det jeg rejser ham op, kommer der bare en stråle af gylp ud over hele min overkrop! Min moster og Juki stod og røg ude på altanen, og da jeg begynder at jamre: "Aaaaaaaaad! AdadadadadAD!" kommer Jane hurtigt ind og griner af mig. Og Lucas sidder selvfølgelig med det smørrede smil, som man overhovedet ikke kan stå for! Han er en lille charmetrold, og det er der ingen der kan nægte (det er ham på billedet).
I dag, torsdag, har jeg lavet ingenting, men bare slappet af. Jeg tror jeg vil gå tidligt i seng, og læse noget Harry Potter. Jeg er snart færdig med den. Og så skal jeg ind og se den i biografen - WOOHOO!
Goodbye, my lovers :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar