søndag den 7. juni 2009

I'm sorry, I can't be perfect .

Fuck hvor latterligt.
Hvorfor fanden skal du begynde at råbe og hæve stemmen overfor mig!? Det var fucking bare fordi jeg sagde pizza var usundt! Hvad er det for noget at blive sur over og begynde at skændes med mig om?! Selvfølgelig er fucking pizza ikke sundt! Hvordan kan du tro det!? Og jeg må da selv bestemme, om jeg vil have pizza eller ej.
Der er INTET der gør mere ondt på mig, end når du råber af mig. Jeg kan ikke klare det. Min psyke kan ikke klare det. KAN DU IKKE FORSTÅ DET ?!
Mit hoved er ved at eksplodere og så bliver du sur over ingenting? Du er åbenbart ligeglad med mig. Og det gør ondt. Virkelig ondt.
Men jeg vidste jo at det snart ville ske. Jeg havde bare ikke regnet med, at det var dig der fik mig til at kolapse.
Jeg kan ikke klare at tænke på det. Det værste er bare, at jeg ved at du ikke har tænkt dig at give dig. Det er står stadig ikke klart for mig, hvordan du kan finde på at råbe af mig over sådan noget? Jeg forstår det ikke. Min krop ryster og mit hoved kan ikke rumme det. Jeg forstår det ikke... Alt blev vendt op og ned på under et minut.
Af min egen mor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar