torsdag den 18. juni 2009

You can look into my eyes and pretend all you want.

Buenas noches .

Den mørke side:
Jeg føler mig ... i ret dårligt humør. Jeg har virkelig lyst til at smadre et eller andet, eller kyle et eller andet i hovedet på jer.
Det har været en ret nederen dag. Hvordan kan nogen mennesker opfører sig sådan?! Det er virkelig sådan nogen der ikke burde have lov til at leve i verdenen. Ja, det lyder hårdt, men jeg hader dem virkelig. Hvordan kan et menneske have så lidt respekt for et andet menneske, når man aldrig har gjort den person noget?
Og der er selvfølgelig så dobbeltmoralske at det vil noget! Man kan ikke drømme om det. Det er så ulideligt at hører på.
Men kender I ikke det? Det at man hader nogen så groft, at man bare vil have dem ud af verden? Hånden på hjertet: sådan har alle det. Lige meget hvor godt et menneske man er, så vil man altid have den kyniske del i sig. Det er ikke sikkert at delen er særlig stor - men den er der. Så kan det selvfølgelig også godt være, at du sidder og tænker, at sådan er du da ikke, men jo: det er du. Den kyniske del er i os alle. Så er der bare dem, der tør at indrømme det.

Den lyse side:
Ja, der har da selvfølgelig også været nogle gode ting idag. For det vil der jo altid være.
Jeg fik f.eks. 14 i matematik. Ja, jeg ved godt, at det ikke er muligt, men min opgave var så god! Credit, credit.
Og så tog jeg opvasken, så nu er der rydeligt på køkkenbordet. Det er dejligt. Det er så irriterende når der står opvaske på hele bordet. Men nu tog jeg den, så jeg også kunne føle, at jeg havde udrettet noget i dag.
Så havde vi også en god diskussion i klassen. Vi snakkede om cyborgs, menneskerettigheder og ... silikone bryster o.'O . Det var i hvert fald lærerigt og spændende. Og nu sidder du sikkert og tænker, at jeg er et nederen menneske. Og det er jeg vel, hvis det er nederen at være interesseret i at lærer. Jeg ved nemlig ikke hvad jeg skal. Jeg har ingen ideer om det, hvilket driver mig til vanvid. Jeg hader ikke at vide hvad jeg skal efter grundskolen. Men jeg skal nok finde ud af det. Jeg finder ud af det.

Adios!

listen to: Your Love Is A Lie - Simple Plan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar