søndag den 7. juni 2009

lort.

Vores vaskemaskine er gået i stykker og jeg løber meget snart tør for undertøj -_-' PIK OG LORT, FUCK OG DØD!
Og så roder der i hele huset. Jeg har ryddet en smule op i stuen og i brykkerset, en smule på mit værelse og fejet i køkkenet. Og jeg vil SÅ gerne lave mere, men jeg vil ikke gå fra min computer, da jeg skriver med Sara og hun tager til Prag senere i aften :c . Det bliver mærkeligt at undvære hende indtil på lørdag, men jeg er ret sikker på, at jeg overlever.
Jeg vil også rigtig gerne snart have min erstatning. Det er pisse unfair, at advokaten fortalte mig, at der ville gå 14 dage og at han nok skulle tage sig af det. Der er gået over 6 uger -__-' . Hvor langsom kan man være?!
Det er ikke fori jeg helt vildt gerne vil have penge, det er bare irriterende at han siger noget, men så ikke kan holde sit ord -_- . Han har kun sendt et brev hvor dommen står i, men den kendte jeg jo allerede. Og det var allerede lang tid efter jeg fik at vide, at han fik 6 år -__- Min advokat må gerne til at tage sig lidt sammen. "Jeg skal nok tage mig af det" op i røven, du skal. Du har jo ikke gjort noget.
Come down, Sara.
Suk. Jeg tror jeg læser noget Harry Potter og får slappet lidt af. det plejer at hjælpe på humøret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar