lørdag den 9. januar 2010

cleaan.

Jeg har ENDELIG fået ryddet op på mit værelse. Det har jeg ikke gjort siden den treogtyvende december. Nu er der dejligt ryddeligt. Sådan da. Jeg har ikke støvsuget, eller ryddet op på skrivebordet samt kommoden. Men jeg har lavet "the wall of memories" .

Jeg har ingen af Marias eller Amandas ting inde på mit værelse længere - dejligt. Nu har jeg kun en Barcelona bog flydende Maria aldrig fik afleveret. Så det skal jeg gøre for hende. Gider ikke. jeg glemmer hele tiden at tage den med. Jeg har husket det én gang ... men så glemte jeg at sætte den på plads. Det var da forfærdeligt >> .
Min kommode er fyldt, til trods for jeg kun lige har smidt alt til vask. Hvorfor har jeg så meget tøj !? Jeg vil have et skab hvor alt kan være i.

jeg burde egentlig også rydde op i den skide reol. igen.
lorte røv.


argh, ur, hold kæft!
og nakke: lad være med at give mig stød! ><

Ingen kommentarer:

Send en kommentar