torsdag den 21. januar 2010

fucking is.

jeg gled i går. jeg gled og jeg slog mit haleben!
jeg har endelig fundet en stilling jeg kan sidde i uden det gør for ondt. smerten går fra mit haleben op til midten af min ryg. åh hvor jeg hader is.
jeg ville så gerne have været der i dag, da det er Carmens fødselsdag og jeg havde bagt en kage til hende. nu får hun den først i morgen - mega irriterende.
jeg vil bare gerne have, at den skide smerte skal gå sin vej! jeg kan ikke lide den. jeg kan ikke ligge ordentligt. jeg kan fucking ikke ligge på ryggen og sove! jeg skal enten ligge på maven eller på siden. og det gør ondt hver gang jeg vender mig om, medmindre jeg løfter mig en smule.
dette er i virkeligheden noget lorte røv!
nogen der har et godt middel mod en "pain in the ass" ? xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar