søndag den 17. januar 2010

funfunfun

the conclusion is: he's dead.

ja, som jeg har skrevet tidligere, har jeg tilbragt weekenden hos Juki. Det var rigtig hyggeligt, men jeg har slet ikke sovet nat. Fra fradag til lørdag var det fordi Lilith blev ved med at vågne og skulle lige til at skabe sig lidt. Hun besluttede sig så for, at hun ville stå op klokken halv otte. En af de gange hun vågnede om natten, besluttede hun sig også lige for, at hun skulle kravle hen over mit hoved. Dumme pigebarn :) . Fra lørdag til søndag havde vi julefrokost og jeg endte med at falde i søvn klokken to på sovesofaen og vågne igen klokken halv ni. det var faktisk ret stort, at jeg kunne holde mig vågen til klokken to, da jeg havde været træt ligesiden halv ni.
Men julefrokosten var i hvert fald sjov! ... eller, det var i hvert fald mega hyggeligt.
Det var mig, Juki, Tine og Anna. Juki - der cosplayede Sasori - rapede totalt Tine, der cosplayede Deidara. det var virkelig forfærdeligt xD . mens de rapede hinanden gloede Anna og jeg gamle mgp-videoer - det var herligt!
Og det var helt sindssygt: Anna er Katrine Puge's dobbeltgænger! o_o . dte var lidt skræmmede - kunne ikke lade være med at forestille mig Katrine hver gang jeg kiggede op Anna og hver gang hun snakkede xD .

weekenden fik mig helt til at glemme min skide januar-depression der er kommet over mig.
nu kan jeg mærke den igen.
pik og lort.

listen to: God is a Girl - Nightcore

Ingen kommentarer:

Send en kommentar