onsdag den 13. januar 2010

preeeeetty randomness.

Almost cried, huh? Did you here about that, Chandler? ALOMOST cried.

Jeg er blevet fuldstændig forelsket i Devon Werkheiser's sange - Shane Dawson snakkede om ham i en af sine videoer, så blev jeg nød til at tjekke ham xD .
Og han laver nogle vildt gode sange!
Så søgte jeg på ham på google, og fandt ud af at det er ham der spiller Viktor i den engelske udgave af Anja og Viktor! oO . Det føltes lidt mærkeligt. But hey, it's a small world.

Lige nu sidder jeg og ser Friends, mens min computer er ved at løbe tør for strøm.
Uhuh ... CANDY LADY!
Chandler: "What's the matter with you people? This woman was trying to do a nice thing for you. She was making candy so she could try to get to know all of you, and I'll bet not one of you can tell me her name! Am I right?"
Man in hallway: "Candy lady?"
Chandler: "No, not candy lady!"
Joey: *skubber manden så han falder* "If we know her, can we have candy?!"
Jeg kan citere alt for meget fra Friends.

okay ... this was random.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar